Page 37 - Adriatic Club Book 2015
P. 37

                                Prvi obrat je Maserati odprl leta 1914 in do svoje smr- ti, leta 1932, ni nikoli zapustil dirkalnih stez. Umrl je za posledicami hude prometne nesreče, ki jo je doživel leta 1927 na dirki v Messini. Maserati je svoje podjetje preoblikoval v delniško družbo, ki jo je kasneje prev- zel podjetnik iz Modene Orsi.
Enzo Ferrari, po tem ko je mnogokrat neuspešno poskušal dobiti službo pri Fiatu, je začel sodelovati
z Alfa Romeo in leta 1929 ustanovil Scuderio Ferrari. Zaradi prevlade Fiata in Lancie na italijanskem trgu, se je Ferrari odločil, da se bo usmeril na področje dirkalnih avtomobilov z omejeno serijo, ki je prispe- vala k inovacijam in izboljšavam pri dirkah. Modena je medtem postala meka visokih hitrosti, tudi zah- valjujoč prisotnosti vedno bolj razširjene kovinske industrije. Prevlada Ferrarija je omajana leta 1940 s prihodom Maseratijevih obratov v mesto in njegovih svežih zmag na prestižni dirki 500 milj Indianapolis. Rivalstvo s Ferrarijem se je tako poostrilo. Modena je postala destinacija dobaviteljev, prodajalcev avtomo- bilov, tehnikov, projektantov, poklicnih voznikov, pre- možnih ljubiteljev avtomobilov, športnih novinarjev, ki so želeli vzpostaviti različne vrste stikov z obema družbama. Za razliko od ostalih tekmecev Maseratija, usmerjenih predvsem na domači trg, je Ferrari stavil na premožno tujo klientelo.
Danes sta Ferrari in Maserati ambasadorja Made in Italy v svetu.
Vprašati Italijana, katero od dveh znamk bolj ceni, je enako kot če bi vprašali otroka, ali ima raje mamo ali očeta ...
Morda za konec še kakšen nasvet za uspešno delo- vanje kluba?
V Italiji se je razvila mreža zelo intenzivne komunik- acije znotraj klubov in med njimi tudi zahvaljujoč majhnim naložbam v spletne platforme, ki omogoča- jo izmenjavo mnenj in novosti, poglabljanja ter obveščanje o novicah, ki prihajajo neposredno iz podjetij. Vsekakor bi svetovala, da se klubu, poleg promocije preko družbenih medijev, namenita inter- aktivna stran in forum. Prepričana sem, da vas bosta trud in strast, ki ju boste vložili v ta podvig, popeljala do uspeha.
Enzo Ferrari više je puta bezuspješno pokušavao dobiti posao u Fiatu, da bi na kraju počeo surađivati sa Alfa Romemom i 1929. osnovao Scuderio Ferrari. Zbog prevladavajućeg utjecala Alfe i Fiata na talijans- kom tržištu, Enzo je odlučio da će svoj rad posvetiti trkaćim automobilima u ograničenom broju proizvo- da, sa vrhunskim inovacijama za potrebe takmičenja. U međuvremenu Modena je postala meka velikih brzina zbog sve prisutnije metalske industrije. Ferrari- jev tron zaljujajo se 1940. kada je u grad stigao Mase- rati i otvorio pogon te uskoro pobijedio na prestičnoj utrci 500 milja Indianapolisa. Rivalstvo sa Ferarrijem tako je postal jako ozbiljno. Modena je postala grad u kojeg su pristizali razni dobavljači, prodavači auto- mobila, tehničari, projektanti, profesionalni vozači, bogati ljubitelji dobrih automobila i sportski novinari, a svi oni željeli su surađivati sa obje prestižne marke. Za razliku od ostale Maseratijeve konkurencije Ferrari se usmjerio na klijentelu iz inozemstva.
Ferrari i Maserati danas su u svijetu ambasadori Made in Italy.
Pitati Italijane koju od dviju prestižnih marki više cijene, jednako je kao pitati dijete voli li više mamu ili tatu...
Imate li za kraj neki savjet klubu za uspješnan nas- tavak rada?
U Italiji su klubovi razvili jako intenzivnu komunikaci- ju kroz minimalne investicije u inetrnetske platforme, preko kojih komuniciraju, razmjenjuju mišljenja, obavještavaju se i objavljuju novosti iz proizvodnje. Svakako bi vam savjetovala da pored promocije na društvenim mrežama razmislite i o internetskoj strani- ci sa forumom. Sigurna sam da će vam se trud i strast koju ulažete u rad klubova isplatiti.
Adriatic Club 2015 35
02.06. 2015
  




















































































   35   36   37   38   39